Senaste dagarna

Nu är jag såå trött för jag, Maja, Alva och Hannah hypeade så mycket förut hahaha!  Alla sitter vid mobilen och datorn och är helt inne i sitt. Men nu ska jag återgå till det jag skulle skriva om! Igår så var jag inne i stan med Maja och Hannah så då passade jag på för att shoppa lite! Det blev 4 grejer hehe, men är super nöjd med köpen! Eftersom jag inte har grejerna här så kommer jag visa internet bilder på dom eftersom jag åker till min kusins landställe imorrn, fast bara två dagar! Så fotar massor och sen blir det bild bomb haha! 
Hoppas ni haft en bra dag! Puss♥ 
 
 
 
Ja dom här har jag köpt! Förutom min bikini överdel som jag inte hittade på nätet men visar kanske någon annan gång. Åhhh bustier asså.. helt förälskad haha! Puss♥
//Bustier- Bik bok 175 kr // Hair oil- Body shop 155 kr// 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback